Cara Nak Posing Ambil Gambar

Aku sengaja buat-buat getah pengikat rambut aku jatuh ke lantai. Aku lentik-lentikkan bontot aku masa aku ikat rambut aku dekat depan cermin.


Yela Bukan Senang Nak Jadi Model Ni Yang Ke Berapa Kali Pose Dah Aku Mengarut So Jelly Bila Tengok Orang Ambil Gambar Cantik Cantik Pose Orang Pakaian

Tarikan pelancongan di Langkawi bukan hanya terdapat di kawasan pantai sahaja bahkan di bukit di hutan di tasik.

. Ramai orang cakap kalau bercuti ke Langkawi hanya aktiviti di air sahaja yang menarik dilakukan seperti snorkeling berkejaran di gigian pantai sukan air seumpamanyaSebenarnya banyak lagi aktiviti menarik di Langkawi yang lain tetap best yang boleh dilakukan. Aku berdiri depan adik aku. Lepas tu lentikkan bontot aku depan dia.

Bila aku tengok adik aku dia dah gelisah. Aku berlutut dan menonggeng kat lantai depan dia masa nak ambil balik getah rambut tu.


About Close Boot Men Cars Photography Photography Poses For Men Men Photoshoot


16 ไอเด ยท าโพสม นส ฮา น าร กๆ ก บกล มเพ อน สไตล สาวเก ร ปท 4 Sistacafe Bff Photoshoot Poses Friend Poses Friend Photoshoot


Blonck On Twitter Photography Poses For Men Men Photoshoot Mens Photoshoot Poses


Hijabi Girl Gadis Berjilbab Jilbab Cantik Gadis Swag

Post a Comment

0 Comments

Ad Code